: Budai Team, Mikulás Rally |
Budai Team, Mikulás Rally
Benke 2006.12.16. 15:06
Egyik legemlékezetesebb versenyét teljesítette a Budai Team a Mikulás Rallyn.
Egyik legemlékezetesebb versenyét teljesítette a Budai Team a Mikulás Ralin, ahol egyrészrõl egy nagyszerû pilótával, Gigi Gallival dolgozhattak együtt, másrészrõl elkészült a csapat saját gyerekeként kezelt Toyota Celica GT-Four A-s motorja, ami kiválóan vizsgázott a versenyen.
Gigi Galli: - Nagyon jól éreztem magamat a versenyen. A honlapomon nagyon sok magyar szurkoló keresett meg. Számomra is meglepõ volt, hogy ennyire népszerû vagyok Magyarországon, éppen ezért sem tudtam nemet mondani a meghívásnak. Nagyon tetszett a verseny, az hogy ennyi szurkoló volt a pályák szélén, és hogy ennyire szeretik a ralit Magyarországon. Alapvetõen nem versenyezni jöttem, hanem hogy jól érezzem magam és a szurkolók is jól érezzék magukat. Azt hiszem, mind a kettõt sikerült megvalósítani. A Budai Team nagyszerû munkát végzett, az autó nagyon jó volt, nagyon kellemes élményekkel térek haza.
Maricsek Miklós, Budai Team csapatvezetõ: - Nagyon fontos verseny volt a Mikulás Rali a Budai Team életében. Minden csapat számára megtiszteltetés, ha egy világsztárral dolgozhat együtt, de Gigi Galli még különlegesebb versenyzõ volt a számunkra, hiszen egy végtelenül profi, kedves, és rali õrült embert ismerhettünk meg a személyében. Már ahogy megérkezett, az mindet elárult róla, odaszaladt az autóhoz, mindenkinek bemutatkozott, és két percen belül már az ülésben ült, taposta a pedálokat, húzgálta a váltót, a kéziféket. Mondta, hogy az ülést hogy állítsuk be neki, ha lehet. Ez a diplomatikus viselkedés végig jellemzõ volt rá. Nagyon figyelt arra, hogy még csak egy fél mondattal se bántson meg senkit. Úgy kellett kihúzgálni belõle, hogy mondja el, ha valamit változtatni akar. Az elsõ kör végén nagy nehezen kibökte, hogy volt egy kis fékproblémája, de így is szuper az autó, ha nem tudjuk megcsinálni, akkor is nagyon jó. Végig rettenetesen élvezte a versenyzést. Több híres versenyzõvel dolgoztunk együtt, de ilyen emberrel még nem találkoztunk. Nagyon használta az autót, de nagyon úgy használta, ahogy kell. A komputeren kétféle adat volt: maximum gáz és maximum fék. Azt hiszem, hogy ez mindent elárul a vezetési stílusáról. A Corollánk most is nagyon jól viselkedett, harmadik éve nem esett ki mûszaki hiba miatt, ami számunkra nagy büszkeség. Gallinak pedig csak köszönetet mondhatunk, hogy eljött, és szórakoztatta a közönséget.
- Galli mellett a Celica GT-Fourunkra is nagyon büszkék vagyunk. Ez az autó valamikor gyári tréningautó volt, és mostanra készült el hozzá az A-s motor. A WRC-vel inkább csak karbantartómunkánk van, a GT-Fouron viszont nagyon sok fejlesztõmunkánk is volt. Itt nekünk kellett kitalálni, mit hogyan oldunk meg, milyen fék et építünk az autóba, hogy a rali2-es szabályok miatti gumit is tudjuk használni hozzá. Nagyon sokat dolgoztunk rajta. Természetesen, mint minden új versenyautón, ezen is sok apró hiba jött ki, ami miatt péntek és szombat éjszaka is szereltünk. Éppen ezért volt nagyon jó dolog látni, hogy ilyen jól szerepelt a Celicánk, hiba nélkül teljesítette a távot, Táborszki Attila és Zsíros Géza az abszolút 14. helyen végezetek. Nagyon sok munkánk volt evvel az autóval, úgyhogy most kivételesen szeretném megköszönni névszerint mindenkinek, Budai Bélának, Székely Gézának, Bõdör Arielnek, Tarlós Istvánnak , Balogh Lászlónak (Egér) és Bene Lászlónak, hogy hozzásegítettek minket ehhez az eredményhez.
A Budai Team együttmûködõ partnerei:
Betonút Szolgáltató és Építõ Zrt., Citroën Budai Autóház Kft., Toyota Koto Autóház, Axiál Kft., Magtár Kft., IKR Nyrt., Kamarás-Duna Kft., Matador, Weko Trade Bt, www.toyotaclub.hu
Forrás: rallyzone.hu Ha regisztrált felhasználó, itt szólhat hozzá a cikkhez!
|